Strana
16
Belzebub:
Bol som vysoký anjel. Bol som čo do hodnosti druhý.
Lucifer preto povedal: Keď si sa dostal do takej výšky, mal by
si vedieť, že by si nemal robiť hlúposti. Mal by si mať viacej
dôvtipu vo svojej hlave. Tým chcel povedať, že ONA mi
nariadila hovoriť, lebo som bol prítomný pri
zvrhnutí anjelov do pekelnej priepasti. Bol som druhý
najvyšší a práve mňa vyzvala na tento rozhovor. Má
ešte stále moc, aby nás dolu viedla (bručí). Toto
ešte musím povedať: Pri písaní týchto
výpovedí musíte uvádzať moje meno. O mojom
mene sa musíte zmieniť. Tiež pri ďalších démonoch
musíte uviesť, čo ktorý povedal. To musíte,
nehovorím vám to zbytočne, čo kto hovorí. Čo
si myslíte!?
Exorcista:
Belzebub, musíš hovoriť z pn1cazu Matky Božej!
Belzebub:
ONA pripúšťa, že môžem uvádzať svoje meno... kto
hovorí a potom si tiež želá uviesť toho, kto
rozpráva. Hlavne v ťažkých prípadoch si
želá, aby sa vedelo, ktorého démona si zvolila,
aby hovoril...
Exorcista:
Belzebub, ty musíš hovoriť v mene. . . !
Belzebub:
To práve preto, že ma dobre pozná, muselo byť
uvedené i moje meno.
Exorcista:
V mene najblahoslavenejšej Panny a Matky Božej Márie, sv.
archanjela Michala, všetkých svätých
anjelských chórov, sv. Jozefa, patróna Cirkvi,
všetkých svätých v nebi aj Kataríny
Emmerichovej, musíš teraz hovoriť, ale len pravdu!
Pochabosť
ľudí
Belzebub: Veroba už 12.
januára varoval pred katastrofou. Zdôraznil vtedy, že by
to malo byť obsiahnuté v tejto knižke. Hovoril o tom, prečo
táto výstraha nebola ešte daná, takže. . . je
paradoxné sa ešte modliť. Eudia sú "osli" i keby sa im to
isté povedalo. . . . . . . . . (dva riadky sú
nečitateľné) si námietky, preto
nemôžeme my dolu pochopiť, že profesori, doktori a ja neviem kto
všetko, majú hlavy prázdne. Temnota ich mysle ukazuje, že
sú naničhodní.
Exorcista:
Belzebub hovor ďalej. . . !
Belzebub:
ONA si želá, aby bolo hovorené o tejto temnote
ľudí, ktorí neveria v Pána a v existenciu Panny
Márie. Mala príčinu, prečo v rukách vysoko držala
korunu a žezlo. Za všetko, čo na zemi vykonala, bola odmenená
podľa Písma, ako povedal Ježiš: "Kto sa po¬nižuje, bude
povýšený, a kto sa povyšuje, bude
ponížený." My tomu rozumieme asi takto: Ten kto sa
nám povyšuje, nie je iba zvrhnutý pre svoje povyšovanie,
ale tisíckrát hlbšie býva ponížený.
Ten, ktorý sa však sám poníži, na toho platia
slová Ježišove: "Kto sedí na posled¬nom mieste, bude
požiadaný Pánom, aby si napred presadoL" Myslím,
že tí, ktorí sa ponižujú, nie sú iba
povýšení, ale sú povýšení
tisíckrát. Musím povedať, že je paradoxné a
hlúpe povyšovať sa už na zemi. Keby to ľudia vedeli, akú
robia hlúposť, hanbili by sa sami pred sebou (smeje sa).
Keby sa ONA vždycky nestavala na
posledné miesto, ba ešte nižšie ako sv. Jozef, ktorý Ju
nesmierne ctil, a keby sa toľko neponižovala svojou pokorou, potom by
ani dnes, ani nikdy, nemala tak veľkú moc nad Cirkvou a nad
svetom a vy by ste v Nej nemali takú Matku, ktorá pre
vás všetko robí a sprostredkuje tak
nevýslovné milosti, hoci si toho nezaslúži te.
Má pokoru, ktorá sa blíži k heroizmu a okrem toho
má všetky čnosti. Keby nemala tieto vlast¬nosti a
zvlášť tú zatratenú pokoru, mohli by sme Jej
ublížiť, muselo by sa nám to podariť(hlasne
kričí). Rovnako je to i s ľuďmi. Je jasné, že keď človek nie je pokorný, má
všetky necnosti. Nemôžeme človeka naučiť týmto necnostiam
len tým, že mu pomáhame hmotne, čím posiľňujeme
jeho vedomie.
Človek nie je rozumný, ked' si
myslí, že všetko je v poriadku. Nechcem o tom vôbec
hovoriť. Bolo toho dosť. My sme tiež tisíckrát spadli z
vyššieho miesta na posledné (bolestne
vy je). Vy, kňazi, by ste mali z
kazateľníc kázať hlavne o dedičnom hriechu a
pýche. Mali by ste
<<predchádzajúca
strana
ďalšia strana>>