Strana 1
Strana 2
Strana 3
Strana 4
Strana 5
Strana 6
Strana 7
Strana 8
Strana 9
Strana 10
Strana 11
Strana 12
Strana 13
Strana 14
Strana 15
Strana 16
Strana 17
Strana 18
Strana 19
Strana 20
Strana 21
Strana 22
Strana 23
Strana 24
Strana 25
Strana 26
Strana 27
Strana 28
Strana 29
Strana 30
Strana 31
Strana 32
Strana 33
Strana 34
Strana 35
Strana 36
Strana 37
Strana 38
Strana 39
Strana 40
Strana 41
Strana 42
Strana 43
Strana 44
Strana 45
Strana 46
Strana 47
Strana 48

Strana 8

   
   Odev duchovných

    Kňazi budú musieť opäť chodiť v čiernych šatách. Keď kňaz nosí normálny oblek, košeľu bez kravaty, ktorá často chýba, potom človek nevie, či ide o reportéra, alebo to je (posmešne sa smeje) diplomat, či dokonca konferenciér (smeje sa Z plného hrdla).
     Judáš: Keď nejaký kňaz v športovej košeli - pokiaľ možno elegantnej - sa objaví, potom si myslí, že každá hus si myslí, že si ju želá. Aký pn1dad dáva taký kňaz?
   Judáš: Je hrozné, keď dáma sedí v mini sukni oproti kňazovi vo svetskom obleku a nevie, že to je kňaz. Vidí, že ide o váženú osobu a pociťuje k nemu istú sympatiu. To by sa nestalo, keby mal na sebe kňazský habit. Podobné udalosti priviedli mnohých kňazov k odpadu od ich povolania.

Katolícka Cirkev môže byť zachránená iba zásahom Božím

    Judáš: Cirkev je celkom v našom vleku. Upadá. Topí sa v modernizrne, v názoroch profesorov, doktorov, kňazov, ktorí si myslia o sebe, že sú chytrejší ako ostatní. Modlitby a pokánie by mohli pomôcť, ale je málo tých, čo ich konajú.

Peklo vo svojej celej hrôze

   Judáš: Je pre nás veľké plus, že kňazi len zriedka hovoria o pekle. Peklo v celej svojej hrôze by malo byť namaľované na múroch. Vidíte ešte kňaza, ktorý by kázal o pekle, o smrti, očistci alebo podobných veciach? Len málo z nich hovorí o ceste do zatratenia. Peklo je oveľa odpornejšie, ako sa ľudia nazdávajú.
    Judáš: Museli by nastúpiť statoční kňazi. Prirodzene by bolo lepšie, keby proti chybám v Cirkvi vystúpili biskupi. V kázňach by sa o tom museli zmieňovať, na kazateľnici by museli o, oznámiť všetko, čo Judáš teraz povedal. Myslím tu hlavne Aspergas (kropenie sväto vodou pred sv. omšou) a na požehnanie na konci omše, pri ktorom sa musí kľačať. Prirodzene sa musí kľačať, pretože ak prijíma požehnanie postojačky, prináša menej úžitku. To Boh nemiluje. Je ,j pre Boha veľmi urážajúce, keď sa pri požehnaní stojí so spustenými ramenami. Je to hrozné! My v pekle by sme boli pobúrení, keby sme mohli, ale my nemôžeme.

Je prítomný Kristus vo všetkých svätostánkoch?

      Judáš: Pri omši svätej, ktorá je správne slúžená, musíme ustúpiť. Musíme hneď na začiatku pri Aspergas zmiznúť. Naproti tomu pri modernej omši, môžeme v kostole tanco¬vať, ale nemôžem to povedať..., mohli by sme tancovať až k presbytériu, dokonca až pred svätostánok. Pretože v každom svätostánku nie je. .. nechcem to povedať (hlasito kňučí).
     Judáš: Bohužiaľ, v každom svätostánku nie je premenená svätá Hostia. Exorcista: Ako to, prečo nic? Hovor pravdu v mene. ..
    Judáš: Keď kňaz neverí v konsekračné slová a nemá úmysel premieňať, Hostia nie je premenená. Potom je to ako prázdny chlieb, ako hovoria protestanti a iné sekty. Väčšine kňazov je to jedno a robia len to, čo si želajú ľudia. Želajú si len to, aby si ich ľudia vážili pre ich modernizmus. Pre tých hore je najsmutnejšie, že ľudia si myslia, že dostávajú Krista v hostii, v skutočnosti je to len prázdny chlieb. Naozaj, to už nie je Kristus! Znamená to pre vás tiež stratu milostí a odbočenie z dobrej cesty. Ste sklamaní svojimi vlastnými kňazmi! Musím povedať, že ONI hore nemajú radi hnedé hostie. Sú povolené len v najnutnejších prípadoch. Normálne sa používa biely chlieb, už tiež preto, že Kristus je nevinný (Judáš ťažko dýcha). Keby pápež chcel vystúpiť slobodne, bol by umlčaný: vie, že nemôže mať žiadne námietky.



<<predchádzajúca strana                         ďalšia strana>>