vedomia, potom ide o správnu spoveď. To nastáva
zvlášť vtedy, keď ľudia
vyznajú i veci, o ktorých nie sú si celkom
istí, že ide o hriechy.. Za túto poctivosť a pokoru sa im
dostávajú zvláštne milosti. Takáto spoveď
je správna (kňučí) a jediná, ktorá
si zaslúži nazývať sa "spoveďou". Potom kajúcnik
dostane rozhrešenie, ktorému my hovoríme veľké
(Ego te absolvo.. .) Ach, ako my toto rozhrešenie
nenávidíme! (Belzebub hovorí pokojnejším
hla¬som). Ale teraz sa už nemusíme tak obávať. Teraz
nastúpila namiesto spovede "modlitba zmierenia s Bohom", ach, že
sme to museli povedať! ONA TAM HORE by si želala, aby zo
všetkých kazateľníc bolo oznámené, že opäť požaduje dobrú
starú spoveď. "Modlitba zmierenia s Bohom" nie je žiadna spoveď!
Slúži len na to, aby bola vyvolaná ilúzia, že
všetko je odpustené. My démoni hovoríme:
Choďte v pokoji domov, pokojne prijímajte Telo Pána,
pokojní bud'te vo svojej duši! Je
to pre TÝCH TAM Hore nenahraditeľná
strata! Takéto
vykonávanie tejto sviatosti je pre človeka veľmi škodlivé!
Nám však veľmi prospieva. Čím menej sa človek
bojí, tým viac sa my radujeme.
25.4.1977 Žiadne prvé
sväté prijímanie bez svätej spovede!
(Tento diel sem vkladám preto, lebo patrí tejto
téme)
Exorcista: Belzebub,
nariaďujem ti v mene Ježiša, hovor pravdu v mene Najsvätejšej
Trojice: Boha Otca i Syna i Ducha Svätého!
Belzebub:
ONA si želá, aby sme povedali o sviatosti prvého
svätého prijímania, že je nesmierne bezbožné,
keď dieťa pred prvým prijímaním nejde na spoveď
(dojemne stoná). Musí sa pred takým
vysokým... Nechceme hovoriť!
Exorcista:
Hovor v mene Ježiša pravdu a nič len pravdu... !
Belzebub:
Pred tak vysokou sviatosťou, zvlášť keď Kristus prichádza
do duše prvýkrát a sprostredkuje spojenie človeka s
nebom, je bezpodmienečne
nevyhnutné sa podrobiť spovedi! (Hlboko a ťažko
dýcha). Ak sa tak nestane, tu účinok sviatosti pred nebom
mizne. Tu mizne všetka pokora a bázeň Božia. Najhoršie však je,
ako ONA hovorí, že dieťa nedostane správny vzťah k
Sviatosti Oltárnej a vôbec k Svätej Eucharistii.
Tieto deti nesmú mať pociť, že je možné robiť chyby,
páchať hriechy, a preto ísť na sväté
prijímanie.
Exorcista:
Hovor pravdu, hovor ďalej pravdu v mene Ježiša!
Belzebub: Kde chýba pred svätým
prijímaním pravá spoveď, tam prirodzene
chýba i opravdivé predsavzatie, čo je
nenapraviteľná chyba (ťažko dýcha). ONA odkazuje,
že keď kňazi nie sú rozumní a posielajú deti na
prvé sväté prijímanie bez toho, aby sa
predtým vyspovedali a dostali dobrú predstavu o hriechu,
je to hrozná hanba. Niekedy sa hovorí, že deti
nemajú chyby, že sú dobré, že nevedia, čo robia,
sú nevinné. My však vieme, ... (nečitateľný
riadok)...
Máme u nás (ukazuje dolu) viac
detí, ako sa domnievate! ONA (ukazuje hore) odkazuje, že všetky
deti, ktoré nie sú svojimi kňazmi dobre
pripravované na spoveď, je nutné presunúť inam, v
mene Božom, kde sa ešte vyučuje dobré náboženstvo, napr.
do inej farnosti. Kde to nie je možné, musia rodičia vziať
katechizmus sami a učiť svoje deti tak, aby boli schopné prijať
tak veľké dobro, akým je Eucharistia. Inak nie je
možné dostať dieťa na správnu cestu. Bude mať
neskôr pocit, že svoje prvé sväté
prijímanie odbavilo bez spovede. A tak sa stáva,
stáva sa (silnejším hlasom), že u mnohých
detí, že. . . My nechceme hovoriť, nechceme!
Exorcista:
Hovor v mene Ježiša... !
Belzebub: ...
tak sa stáva u mnohých detí, zvlášť
dospievajúcich, že prijímajú Najsvätejšiu
Sviatosť Oltárnu s ťažkým hriechom (stoná).
Exorcista:
Hovor, čo Matka Božia velí, aby si povedal!