birmovania. I tí, čo ich prijmú, trpia v pekle oveľa viac
ako ostatní. Spomeňte si na Judáša! Tieto sviatosti
prinášajú totiž ľuďom oveľa väčšie milosti, ako oni
zasluhujú. Preto treba, aby kňazi starostlivo skúmali, či
sa pre kňazský stav hodia (tu ruší Lucifer a silno
ohrozuje posadnutú).
Exorcista:
V mene Trojjediného Boha, hovor pravdu a nič len pravdu o tom,
čo nám Najblahoslavenejšia Panna chce povedať o
svätení kňazstva a čo k tomu patrí.
Econe bude napriek tomu triumfovať
Belzebub: Ach,... ten
zatratený Econe... napriek tomu zvíťazí. Budeme
okolo neho robiť zmätky, čo budeme môcť. Napriek tomu
má predsa Econe, jediné pravé kňazstvo.
Musíme dodať... (nečitateľný riadok) ...
Zvíťazí pri všetkých ťažkostiach a napriek
všetkým protivenstvám. Zvíťazí! Nikto by ho
nenapádal, keby nebol pravý a pravdivý. Mohol mať
ako každý iný miesto, hovoriť o solidarite a podrobiť sa
(stoná a ťažko dýcha). Prečo mu kladú do cesty
prekážky, prečo ho tak mučia? Len preto, že my si to
želáme.
Strata milosti pre nedostatok úcty
pri svätej omši
Belzebub: Sú kňazi,
ktorí nepovažujú za dôležité alebo
nevyhnutné pokľaknúť pri svätej omši pri premene
ní. Keď však príde biskup, aby udeľoval sväté
birmovanie alebo iné záleži¬tosti, tu padajú
pred ním na kolená. Robia to preto, že sa im zdalo, že by
nebolo vhodné stáťpred biskupom ako vojaci. Inokedy je
dôvodom to, že biskup kľaČÍ oveľa lepšie ako oni. My
radíme toto: urob niekoľko poklôn, prejdi sa okolo,
pokľakni ako najhlbšie môžeš, ináč ťa biskup
vyhodí.Ale keď je prítomný len ľud, potom sa im
zdá, že nie sú tak nepatrní, aby pred TÝMI
HORE sa museli klaňať. Majú pocit, že stačí, ked' pred
TÝMI HORE budú stáť, pre nich to nehrá
žiadnu rolu. Rovnako im to
neprekáža, keď l'udia pri svätom premenení sedia,
sú nepozorní a pri svätom požehnaní stoja
ako olovení vojaci. Nie je to dôležité, pretože tam
je iba TEN HORE (ukazuje hore). Musíme
sa zmieniť o tom, že tento nový spôsob je veľké
mínus pre kňaza i pre veriacich. Mnoho ľudí do
toho vidí, ale mnohým sa to páči, pretože to je
jednoduchšie a pohodlnejšie sedieť pri celej svätej omši a
prijímať zjednodušeným spôsobom. Ale keby ľudia pri celej svätej omši
kl'ačali, ako tomu bolo predtým a ako to dodnes niektorí
robia, a keby sa to dialo na celom svete, keby na celom svete bola
TÝM HORE preukazovaná patričná úcta, potom
by bolo oveľa viac milostí. Keby ľudia pri svätej omši
kľačali a zbožne sa modlili, zbadali by, že ich život je oveľa
ľahší. To sa týka i kňazov a dokonca biskupov.
Dobrý
pastier
Belzebub: Praví kňazi
žijú v celibáte, tak odkazuje TÁ VELIKÁ.
Práve kňazstvo je niečo iné ako príjemný
život. Pravé kňazstvo sa obetuje pre veriacich a tým sa
stotožňuje s Kristom. Pravý kňaz radšej položí život, ako
by konal ináč, akosi to želá Kristus. ONA A TÍ TAM
HORE (ukazuje hore): vravia, že teraz sa majú kňazi dobre,
pretože ľahšie môžu navštevovať veriacich. Predtým nemali
autá a museli chodiť peši za chorými. Dnešní kňazi
navštevujú veriacich i na hodinové vzdialenosti, ale
tieto návštevy nie sú u nich spojené so žiadnymi
obeťami. Dnes. .. podívajte sa do niektorých miest a
mestečiek. .. chodia vôbec k ľud'om na návštevu? Chodia
veľmi málo a keď, tak to nie je k záchrane duší.
Mnoho ľudí si sťažuje, že
k nim kňazi nechodia. Čím majú viac áut,
tým menej sa starajú o veriacich. Je to preto, že
majú
menej milosti, že sa menej modlia. Breviár sa často vôbec
nemodlia, nie sú správne svätení,
nežijú podľa Krista, nenasledujú ho a nekážu o
Kríži, utrpení a obetiach. Pravý pastier musí byť
ochotný preliať krv za každú jednotlivú ovcu!
Hľadá poslednú ovcu, i ked' je presvedčený, že
zblúdila, aby ju obeťami ešte získal. hľadá
poslednú ovcu, Kristus povedal v podobenstve o