18.6.1977 MATKA
BOŽIA k "Napomenutiu z onoho sveta"
Exorcista:
Zverejnenie knihy "Napomenutie z onoho sveta" sa stalo z vôle
Najsvätejšej Panny? Odpovedz v mene. . . !
Belzebub: Áno, je to tak. TÁ
VYSOKÁ, ked' si niečo želá, potom to presadí za
každú cenu. Robí všetko preto, aby dosiahla to, čo si
želá. TÍ TAM HORE majú svoje vlastné
metódy. Nechceme hovoriť, neželáme si hovoriť. Boli sme
naozaj spokojní, že s výtlačením knihy to ide
pomaly. Dúfali sme, že kniha nebude vydaná, ale
táto špinavá handra sa predsa len nejakým
spôsobom presadila, len preto, že si to TÍ TAM HORE
želali. Z ľudského hľadiska by táto špinavá knižka
nemala byť vydaná. Ach,... táto handra predsa musela
vyjsť. je to pre nás veľké mínus ach, my sa z tej
handry ešte zbláznime. (Belzebub strhol bleskurýchle
exorcistovi štólu).
Exorcista:
Štóla patrí mne, nie je to tvoja vec! Hovor d'alej v mene
Najsvätejšej Matky Božej.
Peklo nenávidí kňazskú
štólu
Belzebub: (... nečitateľný
riadok) ... ... vám predviedli radostný tanec, kiež by
sme všetky štóly, všetky kvadrátky a mitry
všetkých kňazov a biskupov na svete nahádzali na hromadu
a mohli ich spáliť! Kež by sme to mohli urobiť. My, diabli by
sme tú hromadu zapálili zo všetkých strán.
Bol by to pekelný plameň, ktorý by bolo cítiť až
na zemi. Mali by sme zase našu oslavu.
29.6.1977
(sviatok Petra a Pavla) Sviatosť svätenia kňazstva
Exorcista:
V mene Najsvätejšej Panny, povedz, čo musíš povedať o
sviatosti svätenia kňazstva?
Belzebub:
To, čo musíme o tejto veci povedať, musí byť
uvedené v tejto knihe. Exorcista: Tak hovor predsa v mene
Najsvätejšej Trojice!
Belzebub:
Za to sa musíte pomodliť celý bolestný ruženec a
tri razy Svätý, Zdravas, k sv. Michalovi archanjelovi,
modlitbu k sv. Petrovi a Pavlovi, ako i ku každému z
dvanástich apoštolov zvlášť. Aby som hovoril pravdu,
hovorí ONA, musíte sa modliť, modliť sa, čo požaduje.
(Všetci sa modlia požadované modlitby).
Exorcista:
V mene Nepoškvrneného Počatia hovor pravdu!
Nový
rítus
Belzebub: TÁ VYSOKÁ
nemá rada, ako sa vykonáva svätenie kňazstva. Tento
nový rítus v nebi nemilujú. To nové
svätenie je zamerané skôr na vonkajšok ako na Boha a
jeho Majestát. Mal by sa používať rovnaký
rítus, ako prv a hlavnú váhu treba klásť na
to, že kňaz je služobníkom Najvyššieho Pána Boha v zmysle
Ježiša Krista, večného a jediného Veľkňaza. Miesto toho
sa teraz kladie dôraz na ľud pri svätení, preto tiež
je poskytované menej milosti, a preto tiež takto
svätení kňazi majú menšiu schopnosť rozlišovať medzi
dobrým a zlým. Keby sa svätil o ako predtým,
Duch Svätý by im dal schopnosť rozpoznávať, čo je
dobré a čo zlé. začína to sväte ním,
pokračuje to birmovaním. Sväte nie kňazstva sa
nevykonáva celkom správne..., preto neprináša
plnosť milostí... Kňaz má za úlohu učiť,
slúžiť správne sv. omšu, udeľovať správne
sviatosti, že hnať, svätiť. Svätenie kňazstva je
vysoká všeobsažná sviatosť, pred ktorou my tam dolu
musíme kapitulovať. Tiež táto sviatosť vtláča
nezmazateľné znamenie. Keď totiž taký kňaz nespravuje
dobre svoj úrad a zle žije, príde k nám do pekla a
my máme možnosť ho mučiť oveľa viac ako laikov. Rovnako
nezmazateľné znamenie vtláčajú ešte sviatosti
krstu a