tomu dnes. Pápež i kardináli si mysleli, že po tejto
úľave budú k svätému prijímaniu
prúdiť davy. Spočiatku to tak vyzeralo, ale teraz vieme, že k
svätému prijímaniu chodí oveľa menej
ľudí ako pred úľavou. Všetko sa dnes zjednodušuje a
TÍ TAM HORE s tým nesúhlasia. Keby totiž zostali v
platnosti staré predpisy o pôste, to by prijímali
len ľudia hlboko veriaci, ktorí sú v stave
posväcujúcej milosti a prinášali by tým
väčšiu obeť. Keďže bol
pôst skrátený na jednu, resp. tri hodiny, tak potom
sa neprináša prakticky žiadna obeť. Kde nie je žiadna obeť a
žiadne odriekanie, tam prichádza i málo požehnania a
udeľuje sa menej milosti. Skôr ľudia neustále
mysleli na to, že nesmú jesť a kto zavíta do ich srdca.
Je to ten Najvyšší, Najsvätejší, ktorého
výšku a dokonalosť žiaden človek nemôže obsiahnuť. To
ľudia predtým vedeli, a preto sa pred svätým
prijímaním často v noci modlili. To niektorí robia
dnes, ale je ich menej. To sa týka svätej spovede.
Prijímanie
na ruku v prvotnej Cirkvi
Exorcista: V mene Ježiša! Ako
je to s prijímaním na ruku v prvotnej Cirkvi?
Belzebub:
Keď Kristus rozlomil chlieb, videli sme sami, že ho apoštolom na ruku
nekládol. .. Nechceme hovoriť, nechceme hovoriť.
Exorcista:
V mene Najsvätejšej Matky Božej... !
Belzebub:
To my neradi hovoríme, to neradi hovoríme.
Exorcista:
V menej Najsvätejšej Panny... hovor!
Belzebub: Pri poslednej večeri kládol Kristus
apoštolom chlieb priamo do úst so slovami: "Toto je moje Telo".
O Krvi nemusíme vôbec hovoriť, pretože sa pila z
pohára a ruka sa Jej nedotkla. Apoštoli, ktorí sa
zúčastnili na poslednej večeri, nikdy nepodávali
ináč. Keď neskôr sa podávalo na ruku, vždy
to bolo bez Kristovho súhlasu. Podával do úst a
tiež Matka Božia nikdy ináč neprijímala. Vždy kľačala v hlbokom sklone ...
ach, my to nechceme hovoriť. Ked' ONA prijímala, vždy sme
zúrili. Ona prežívala sväté prijímanie
mysticky, plne prežívala, čo sa vtedy pri poslednej večeri
dialo. ONA vždy všetko videla. Bola predurčená, aby viedla
Cirkev. Rovnaké určenie mali síce aj apoštoli, ale ONA im
bola v značnej miere nápomocná. Už raz sme to museli
povedať. ONA celé noci prekľačala s apoštolmi na
kolenách, aby Cirkev Kristova bola riadne vedená. Apoštoli prítomní pri
poslednej večeri nikdy nedovoľovali podávať na ruku, ale do
úst. Že sa to neskôr zmenilo, to nie je ich
vina... Ani Ježiš, ani Matka Božia nenesú na tom vinu. TÍ
Hore to nezaviedli, lebo to bolo proti ich predstavám.
Exorcista:
Kto si želal prijímať na ruku?
Belzebub:
Na to sa nemusíš pýtať. Exorcista: V mene Boha Otca. . . !
Belzebub:
To, sme dali dohromady my! ... a zmotali. Vedeli sme, že keď u
prvých kresťanov zavedieme prijímanie na ruku, bude sa
raz môcť povedať, že v prvotnej Cirkvi bolo to tiež tak.
Práve posledný koncil a moderní ľudia mohli
poukázať na to, že prijímanie na ruku bolo u
prvých kresťanov obvyklé a že na ňom teda nie je nič
zvláštne. To bolo v prvých časoch kresťanstva, zanedlho
po Kristovej smrti. Vtedy to nebol
hriech, pretože ľudia neve. deli, že si to Boh neželá. My
však sme už vtedy na všetko mysleli a vedeli, aký to bude mať
dopad. Osvietené duše a najlepší cirkevní učitelia
vždy vedeli, že prijímanie do úst je lepšie a oveľa
úctivejšie, pretože sa prijíma TELO TOHO HORE. Je
hrozné, keď Ho ľudia berú do zafúľaných
paprčiek, do rúk s dlhými nechtami, alebo rozodranou
kožou. . . my ani nemôžeme naraz všetky tie ohavnosti vymenovať.
Sú ľudia, ktorí si vôbec ráno
neumývajú ruky, ani ked niekde boli..., ja o tom nechcem
hovoriť, to je hrozné zneuctenie. Ale je veľa ľudí,
ktorí v Boha veľmi neveria a ktorí vo sv. Eucharistii
vidia len symbol, ako protestanti. Koncil
spočiatku taký nebol, ale neskôr došiel k záveru, že
treba vyjsť v ústrety protestantom a